Darmowa wysyłka do każdego nosidełka dla dzieci!

produktów w Twoim KOSZYTKU Nie masz produktów w koszyku. Przewidywana suma: Kontynuować zakupy
Kasa
Zobacz koszyk >
Item Added Successfully

Płatności i wysyłka

W związku z obostrzeniami związanymi z COVID-19, które wchodzą w życie od 7.11.2020, wstrzymujemy możliwość odbiorów osobistych do odwołania.

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 518 611 179, gdy już będą Państwo na miejscu, pod drzwiami. Zamówienie zostanie wyniesione.

Prosimy też o przygotowanie dokładnej kwoty zamówienia, jeśli nie zostało wcześniej opłacone, gdyż nie będziemy mieli możliwości wydania reszty.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

ZASTRZEGAMY, ŻE W TRAKCIE WYPRZEDAŻY CZAS WYSYŁKI MOŻE ZOSTAĆ WYDŁUŻONY DO 5 DNI ROBOCZYCH.

  • Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Zamówienia dostarcza firma kurierskiej GLS (przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze). Zamówienia złożone i opłacone za pośrednictwem PayPal lub za pobraniem do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia. 

METODY PŁATNOŚCI

Akceptowane formy płatności:

  • Paypal, karta kredytowa, karta debetowa: tuli@babytuli.pl
  • Gotówka przy odbiorze: płatne przy odbiorze przesyłki kurierowi
  • Przelew bankowy

Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278.

Prosimy o opłacanie zamówień zgodnie z wybraną metodą płatności. 

Numer konta do wpłat: 

Alior Bank
Baby Tula Poland Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok
62 2490 0005 0000 4500 6519 2477

Koszty przesyłki

  • Kurier (płatność z góry) - 15 PLN 
  • Kurier (przesyłka pobraniowa) – 22 PLN

ZASADY OGÓLNE

  • Zamówienia złożone na stronie www.babytula.pl wysyłane są jedynie na terytorium Polski. Zamówienia z adresem dostawy znajdującym się poza granicami Polski prosimy składać na stronach:
    www.babytula.eu/ - Europa
    www.babytula.com/ - reszta świata
  • Do zamówień domyślnie wystawiana jest faktura imienna, która wysyłana jest drogą mailową (z adresu ar@babytula.com) na adres podany podczas składania zamówienia. Aby otrzymać fakturę na firmę, prosimy o wpisanie danych do wystawienia faktury w polu na uwagi. 
  • Aby anulować zamówienie, prosimy o przesłanie na adres info@babytula.com wiadomości e-mail zawierającej tekst: „Anulowanie zamówienia #..........” w temacie oraz w tekście maila. Po anulowaniu zamówienia otrzymają Państwo mailowe potwierdzenie tego faktu. Jeśli zamówienie zostało opłacone Paypalem/kartą kredytową/kartą debetową, wpłata zostanie zwrócona tą samą metodą. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, prosimy o przesłanie numeru konta bankowego, na które powinna zostać odesłana wpłata, w mailu z prośbą o anulowanie zamówienia. Zamówienie raz anulowane nie może być reaktywowane, więc prosimy o przemyślane decyzje. 
  • Zamówienia nie mogą być modyfikowane lub łączone z innymi zamówieniami. Aby wprowadzić zmiany w zamówieniu, prosimy o anulowanie zamówienia (zgodnie z instrukcjami powyżej) i złożenie nowego zamówienia na odpowiednie produkty, dane itp. 
  • W celu odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie na adres: Tula, ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok zakupionego produktu razem z fakturą imienną (wysłaną do Państwa mailowo) i wypełnionym formularzem zwrotu (można go znaleźć tutaj)w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Prosimy, aby produkt nie nosił śladów użycia (np. zabrudzeń). Wpłata zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki na nasz adres. 

GWARANCJA

Roczna gwarancja na produkty Tula: Nosidełka, Chusty Tkane, Chusty Kółkowe, Nosidełka Chustowe, otulacze, ręczniki Tula Hooded Towels, Cover-up, śniadaniówki Lunch Bag,Tornistry, nerki Hip Pouch oraz nosidełka dla Lalek Tula Mini, obejmuje wady produkcyjne. W rzadkich przypadkach wystąpienia wady produkcyjnej wymieniamy, naprawiamy lub zwracamy koszt zakupu produktu objętego gwarancją. Jeśli Państwa produkt zgonie z powyższym i po ustaleniach z nami podlega naprawie, poinformujemy Państwa o procedurze naprawy mailowo. Prosimy wyprać wysyłany do nas produkt.

Nasze produkty są wykonywane ręcznie, więc mogą się nieznacznie różnić. Różnice te nie wpływają jednak na sposób, wygodę i bezpieczeństwo użytkowania. Produkt nie jest objęty gwarancją, jeśli w jakikolwiek sposób został zmodyfikowany. Termin „modyfikacja” jest definiowany jako: farbowanie, malowanie, haftowanie, doszywanie materiału, zmiany w konstrukcji produktu po jego zakupie niezależnie od ich stopnia.