Sprawdźcie nasze Zestawy ze zniżką dostępne TUTAJ

Honorujemy Kartę Dużej Rodziny Aby dowiedzieć się więcej kliknij TUTAJ

Darmowa wysyłka do każdego nosidełka dla dzieci! od 300 zł!

Teraz możesz odebrać swoją paczkę w paczkomacie InPost!

produktów w Twoim KOSZYTKU Nie masz produktów w koszyku. Przewidywana suma: Kontynuować zakupy
Zobacz koszyk >
Item Added Successfully

Płatności i wysyłka

Odbiór osobisty

Jeśli złożyli Państwo zamówienie z opcją odbioru osobistego, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 518 611 179, gdy już będą Państwo na miejscu, pod drzwiami. Zamówienie zostanie wyniesione.

Prosimy też o przygotowanie dokładnej kwoty zamówienia, jeśli nie zostało wcześniej opłacone, gdyż nie będziemy mieli możliwości wydania reszty.

Kontakt z nami

W sprawach związanych z zamówieniami prosimy o kontakt pod adresem info@babytula.com.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

ZASTRZEGAMY, ŻE W TRAKCIE WYPRZEDAŻY CZAS WYSYŁKI MOŻE ZOSTAĆ WYDŁUŻONY DO 5 DNI ROBOCZYCH.

  • Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Zamówienia dostarcza firma kurierska GLS (przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze) oraz InPost.

METODY PŁATNOŚCI

Akceptowane formy płatności:

  • Paypal, karta kredytowa, karta debetowa: tuli@babytuli.pl
  • Gotówka przy odbiorze: płatne przy odbiorze przesyłki kurierowi
  • Przelew bankowy

Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278.

Prosimy o opłacanie zamówień zgodnie z wybraną metodą płatności. 

Numer konta do wpłat: 

Alior Bank
Baby Tula Poland Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok
62 2490 0005 0000 4500 6519 2477

Koszty przesyłki

  • Kurier (płatność z góry) - 15 PLN 
  • Kurier (przesyłka pobraniowa) – 22 PLN

ZASADY OGÓLNE

  • Zamówienia złożone na stronie www.babytula.pl wysyłane są jedynie na terytorium Polski. Zamówienia z adresem dostawy znajdującym się poza granicami Polski prosimy składać na stronach:
    www.babytula.eu/ - Europa
    www.babytula.com/ - reszta świata
  • Do zamówień domyślnie wystawiana jest faktura imienna, która wysyłana jest drogą mailową (z adresu ar@babytula.com) na adres podany podczas składania zamówienia. Aby otrzymać fakturę na firmę, prosimy o wpisanie danych do wystawienia faktury w polu na uwagi. 
  • Aby anulować zamówienie, prosimy o przesłanie na adres info@babytula.com wiadomości e-mail zawierającej tekst: „Anulowanie zamówienia #..........” w temacie oraz w tekście maila. Po anulowaniu zamówienia otrzymają Państwo mailowe potwierdzenie tego faktu. Jeśli zamówienie zostało opłacone Paypalem/kartą kredytową/kartą debetową, wpłata zostanie zwrócona tą samą metodą. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, prosimy o przesłanie numeru konta bankowego, na które powinna zostać odesłana wpłata, w mailu z prośbą o anulowanie zamówienia. Zamówienie raz anulowane nie może być reaktywowane, więc prosimy o przemyślane decyzje. 
  • Zamówienia nie mogą być modyfikowane lub łączone z innymi zamówieniami. Aby wprowadzić zmiany w zamówieniu, prosimy o anulowanie zamówienia (zgodnie z instrukcjami powyżej) i złożenie nowego zamówienia na odpowiednie produkty, dane itp. 
  • W celu odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie na adres: Tula, ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok zakupionego produktu razem z fakturą imienną (wysłaną do Państwa mailowo) i wypełnionym formularzem zwrotu (można go znaleźć TUTAJ) w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Prosimy, aby produkt nie nosił śladów użycia (np. zabrudzeń). Wpłata zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki na nasz adres. 

GWARANCJA

Roczna gwarancja na produkty Tula: Nosidełka, Chusty Tkane, Chusty Kółkowe, Nosidełka Chustowe, otulacze, ręczniki Tula Hooded Towels, Cover-up, śniadaniówki Lunch Bag,Tornistry, nerki Hip Pouch oraz nosidełka dla Lalek Tula Mini, obejmuje wady produkcyjne. W rzadkich przypadkach wystąpienia wady produkcyjnej wymieniamy, naprawiamy lub zwracamy koszt zakupu produktu objętego gwarancją. Jeśli Państwa produkt zgonie z powyższym i po ustaleniach z nami podlega naprawie, poinformujemy Państwa o procedurze naprawy mailowo. Prosimy wyprać wysyłany do nas produkt.

Nasze produkty są wykonywane ręcznie, więc mogą się nieznacznie różnić. Różnice te nie wpływają jednak na sposób, wygodę i bezpieczeństwo użytkowania. Produkt nie jest objęty gwarancją, jeśli w jakikolwiek sposób został zmodyfikowany. Termin „modyfikacja” jest definiowany jako: farbowanie, malowanie, haftowanie, doszywanie materiału, zmiany w konstrukcji produktu po jego zakupie niezależnie od ich stopnia.