Płatności, wysyłka i zwroty
KONTAKT Z NAMI
W sprawach związanych z zamówieniami prosimy o kontakt pod adresem info@babytula.com.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Zamówienia dostarcza firma kurierska GLS (przewidywany czas doręczenia 1-2 dni robocze) oraz InPost.
- ZASTRZEGAMY, ŻE W TRAKCIE WYPRZEDAŻY CZAS WYSYŁKI MOŻE ZOSTAĆ WYDŁUŻONY DO 5 DNI ROBOCZYCH.
METODY PŁATNOŚCI
Akceptowane formy płatności:
-
Paypal, karta kredytowa, karta debetowa: tuli@babytuli.pl
-
Przelew bankowy
Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278.
Prosimy o opłacanie zamówień zgodnie z wybraną metodą płatności.
Numer konta do wpłat:
Alior Bank
Baby Tula Poland Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok
62 2490 0005 0000 4500 6519 2477
Koszty przesyłki
-
Kurier (płatność z góry) - 15 PLN
-
Paczkomat InPost – 11,50 PLN
ZASADY OGÓLNE
-
Zamówienia złożone na stronie www.babytula.pl wysyłane są jedynie na terytorium Polski. Zamówienia z adresem dostawy znajdującym się poza granicami Polski prosimy składać na stronach:
Baby Tula EU - Europa
Baby Tula US - reszta świata
-
Do zamówień domyślnie wystawiana jest faktura imienna, która wysyłana jest drogą mailową (z adresu ar@babytula.com) na adres podany podczas składania zamówienia. Aby otrzymać fakturę na firmę, prosimy o wpisanie danych do wystawienia faktury w polu na uwagi.
-
Aby anulować zamówienie, prosimy o przesłanie na adres info@babytula.com wiadomości e-mail zawierającej tekst: „Anulowanie zamówienia #..........” w temacie oraz w tekście maila. Po anulowaniu zamówienia otrzymają Państwo mailowe potwierdzenie tego faktu. Jeśli zamówienie zostało opłacone Paypalem/kartą kredytową/kartą debetową, wpłata zostanie zwrócona tą samą metodą. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, prosimy o przesłanie numeru konta bankowego, na które powinna zostać odesłana wpłata, w mailu z prośbą o anulowanie zamówienia. Zamówienie raz anulowane nie może być reaktywowane, więc prosimy o przemyślane decyzje.
-
Zamówienia nie mogą być modyfikowane lub łączone z innymi zamówieniami. Aby wprowadzić zmiany w zamówieniu, prosimy o anulowanie zamówienia (zgodnie z instrukcjami powyżej) i złożenie nowego zamówienia na odpowiednie produkty, dane itp.
-
W celu odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie na adres: Tula, ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok zakupionego produktu razem z fakturą imienną (wysłaną do Państwa mailowo) i wypełnionym formularzem zwrotu (można go znaleźć TUTAJ) w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Prosimy, aby produkt nie nosił śladów użycia (np. zabrudzeń). Wpłata zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki na nasz adres.
ZWROTY
Prosimy o zarejestrowanie zwrotu poprzez ten formularz Formularz informuje Baby Tula Polska o zamiarze wysłania paczki do naszej siedziby. Po wypełnieniu formularza otrzymacie Państwo email potwierdzający zwrot. Zwracane produkty należy przesłać do Baby Tula Polska własny koszt na adres: Baby Tula Polska, ul. Komunalna 5, 15-197 Białystok.
Po otrzymaniu zwróconych przez Państwa produktów uruchomimy procedurę zwrotu pieniędzy (kwota nie obejmuje kosztów wysyłki) . Prosimy o cierpliwość. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
GWARANCJA
Roczna gwarancja na produkty Tula: Nosidełka, Chusty Tkane, Chusty Kółkowe, Nosidełka Chustowe, Otulacze, nerki Hip Pouch oraz nosidełka dla Lalek Tula Mini, obejmuje wady produkcyjne. W rzadkich przypadkach wystąpienia wady produkcyjnej wymieniamy, naprawiamy lub zwracamy koszt zakupu produktu objętego gwarancją. Jeśli Państwa produkt zgonie z powyższym i po ustaleniach z nami podlega naprawie, poinformujemy Państwa o procedurze naprawy mailowo. Prosimy wyprać wysyłany do nas produkt.Nasze produkty są wykonywane ręcznie, więc mogą się nieznacznie różnić. Różnice te nie wpływają jednak na sposób, wygodę i bezpieczeństwo użytkowania. Produkt nie jest objęty gwarancją, jeśli w jakikolwiek sposób został zmodyfikowany. Termin „modyfikacja” jest definiowany jako: farbowanie, malowanie, haftowanie, doszywanie materiału, zmiany w konstrukcji produktu po jego zakupie niezależnie od ich stopnia.